Magic TV代表請進

晚上關機後第二天開沒有錶板顯示, 但有昨晚關機前的台播放, 按遙控轉台關機看錄影等完全沒有反應, 關上電源一天後再開一樣, 部機是否已經壞掉? 因為開不到機看不到型號雙tuner記得不是3200就是3600。
謝謝回覆!

上網頁對下咩樣都唔得?
3200同3600 個樣分別好大個喎!!

其實最基本換左隻牛試下啦,咁基本都唔做,
外人無乜可能齊講就段到症

TOP

估計壞火牛多

TOP

上網頁對下咩樣都唔得?
3200同3600 個樣分別好大個喎!!

其實最基本換左隻牛試下啦,咁基本都唔做,
外人無乜 ...
NeTZoO 發表於 2018-1-11 15:56

發帖前已經換了3500牛試一樣開不到機!
型號是3600D

TOP

估計壞火牛多
KinChungE 發表於 2018-1-11 16:53

發帖前已經換了3500牛試一樣開不到機!
型號是3600D

TOP

通電後有機器聲但錶板依然沒有顯示!

TOP

我用3200d

TOP

通電後有機器聲但錶板依然沒有顯示!
super8 發表於 2018-1-11 18:07


有機器聲..即係風扇聲?..如果唔係火牛就壞底板...

TOP

3600即係內置硬碟,開相箱移除左隻硬碟,睇下著唔著到機~
如果隻硬碟壞,雜聲應該都係來自隻碟.

TOP

有機器聲..即係風扇聲?..如果唔係火牛就壞底板...
rcyw 發表於 2018-1-24 14:21

3600是沒有風扇的!

TOP