之前砌左部 玩具CNC, 砌完之後, 咁耐都無野出...之前送漏既野都補番哂了, 但就一直都比粒機米玩死.
由於平台同XY軸本身有一定落差 (左右相差超過 1mm), 如果要雕 PCB, 一定要先銑出一個新平台.
為左銑一個 100x100mm 既平台, 呢幾日都係咁試, X軸甩機米, 我玩左幾日, 浪費左幾塊膠了.
之前試簡單 D, 切細膠件 (搵唔到合 size, 買左塊大左既膠, 要先切細), 每次只行 X軸去試.
發覺基本上就算唔係挖緊野, 只要開住電機, X 軸來回一次 (每次 90mm), 中途已經甩左.
尋晚忍唔住, 扭到好實之餘, 之前部野印機同步輪都有甩機米, 所以買左螺絲膠.
試下再落埋螺絲膠, 初時只落一滴仔, 唔掂. 尋晚最後再落多 D, 圍哂邊, 等到今朝乾左再來, 一樣係甩.
問過賣家, 佢都賣出左好多部, 都無呢個問題, 叫我同其他軸換黎試下. 又要拆機, 真係唔多想.
而且今次主要甩 X 軸, 有可能因為我係打橫行, 切膠同銑平台都係一樣, 開住電機只係推 X軸為主, 所以受震影響最大係 X 軸.
想問問,
1) 螺絲腸咁樣落, 對機米得唔得呢? 家陣次次都係甩牙條果條.
2) 我肯定已經好大力扭了, 連條牙條既紋都比我扭到凹左. 機米換過, 落埋膠都唔得, 都仲係好易甩, 有無其他辦法? |