本帖最後由 lawhun0083 於 2015-9-20 21:45 編輯
雖然係同電子有關,但因為係整比我部閃豬同Kossel用,當然放係立體版啦
先多謝我朋友幫忙,幫我揾廠做PCB,仲拎埋比我幫我慳運費
先上圖一張,吊下大家胃口

新鮮熱辣今日收到
先唔講塊板有咩用住,post d 相比大家估下有咩用





聽日先開工焊零件
20 Sep
經過一日努力
上左大約9成料,其他料未到手
先上圖

雖然未齊料,但可以開始最難部份~~~~~~~寫program
係未開估塊板有咩用之前
先講下故仔先
上面果5張相係我部閃豬向我熱情地發火
印印下野黎個火燒後欄,傳出一陣強烈燒膠味
自問對佢不薄,點解要自殘呢
好在果日印野咁岩冇出街,唔係燒屋都有可能
成揪線熔埋左一齊,我都幾震驚下
搞到我依加有陰影,怕佢又唔知幾時又出事
有人係屋企先開機印野
長開又驚,成日要麻煩家人幫手熄機
所以里塊板主要功能就係印完野之後自動關機&過温斷電
我見外國有人部3dp燒左間屋,所以想做一個保護裝置
燒左部機事小,燒左間屋事大 |