首次印, 便玩完, 點解點解既!?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

資料太少啦…

可以影個噴嘴連加熱結構來看看嗎?
另外,你正在print什麼物料?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 3# whitechunk


    有沒有吹件風扇 ?!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 5# whitechunk


    正吹好D....

TOP

夾個咀去煮食爐度燒,燒得咁上下用電線芯通

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主,我建議你首先聽樓上講先通乾淨個頭先,
再換過幾隻靚既PLA料(例如美國料)試印,如果無塞頭,我覺得會係PLA料差既問題,但如果都係塞頭,就好可能係你部機既問題啦,

至於個模型左右傾斜既問題....我有一次類似既經驗,我之前有部PRUSA I3 印出黎既野都會好似你禁有D斜,我最後發覺係左右既螺思有一邊上吾實,引至移左少少位,你都可以試下CHECK下成部機實吾實淨同會吾會有吾平衡既情況呢~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP