yuchibb 當前離線
中級會員
jonahl 當前離線
TOP
aleungyw 當前離線
回覆 jonahl 其實係可以做到同手辦一樣,但係要批多兩三層灰,仲要磨到死,米搞我(因為分吾到前後 ... yuchibb 發表於 2015-9-4 00:13
fred2088 當前離線
進階會員
回復 aleungyw Build size 夠用嗎? via HKEPC Reader for Android fred2088 發表於 2015-9-4 09:31
candyasdf 當前離線
初級會員
唔快D加番件衫,我怕無一個C-HING 敢在家中印這件野。 (有家室的,怕隻老虎毑。 沒家室的,怕老 ... jonahl 發表於 2015-9-2 17:25
C兄,我已經整左套泳衣比佢著住先~~~兒家個LOOK應該老少咸宜既~~~我估~~ ... yuchibb 發表於 2015-9-10 08:54