又爆胎,仲要兩頭唔到岸 (20#已整)

本帖最後由 lastphoenix 於 2012-3-18 19:57 編輯

剪貼簿16.jpg
爆胎位置大約
開頭我慢踩,好似ok,但一會就飛埋內胎出來
我就拉佢出來放埋一邊



之後都仲可以慢踩,去到科學園時已經要推,有時仲要拉後對返外胎先可以繼續推
坐巴士到左大學出來,已推唔到,要摺埋抬

返到家發現外胎爆埋,可能我照踩的關係



內胎上次$60包埋整

今次兩樣唔知可否$100或有找?

其實爆胎係咪因為外胎太cheap?

爆呔仲踩!條鈴好可能死埋都唔定

TOP

爆呔仲踩!條鈴好可能死埋都唔定
ahon 發表於 2012-3-17 23:35

是變形嗎?
如果要換埋真係丟左去算

TOP

本帖最後由 chauwangx 於 2012-3-18 00:21 編輯

你要用自動修補胎嗎?(真空胎防爆液)
http://www.youtube.com/watch?v=9sjvJXJWtAA&feature=related

TOP

我同你一樣情況=-=

TOP

早知我比左對060 stock 呔比你啦  

你哩對呔真係有d問題 冇哩由會咁爆

TOP

我以前踩架060都爆過...
真係無法...要推車..
再踩就真係淆拎..

TOP

你要用自動修補胎嗎?(真空胎防爆液)
chauwangx 發表於 2012-3-18 00:16



   
好貴WO 我記得呢隻

同埋你唔可以比佢無氣

TOP

Your tire looks very old already... its not a surprise

TOP

回復 8# Panda_ChuN

有其他的牌子好像叫價$150?

有手提氣泵就不會無氣=.=

TOP