暖風機漏油?

一年前起login 買左momax 暖風機

https://momaxsmart.com/products/ ... &pr_seq=uniform


最近起床下底搵返出黎用, 發覺暖風機下身位置, 同埋膠袋位好類似油積, 呢d 油積係透明, 沒有機油味, 但痴粒粒, 似係膠袋熔, 但個暖風機長期用膠袋套住, 之後長期放起床下底, 所以膠袋應該唔會熱熔

唔通係暖風機漏油?

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

回覆 1# ronan

呢部機好好用,最鐘意佢到目標溫度停止發熱後仍然會長著風扇,夜晚開過夜唔會俾開開停停嘅嘈音整到訓唔著覺。
另外 IoT 功能都好用,我呢幾日返去前預早一小時開定部機,唔使返到去捱涷。
真心唔希望佢咁易壞,暫時無一部好用得過呢部。

TOP

回覆  ronan

呢部機好好用,最鐘意佢到目標溫度停止發熱後仍然會長著風扇,夜晚開過夜唔會俾開開停停嘅嘈 ...
永恆的回憶 發表於 2023-12-23 14:27


well.......反而我覺得呢部機勁垃圾
因為當時有logon coupon, 唔駛錢所以買先買黎玩下

呢部暖風機的static 好弱, 吹出黎的暖風只可以打到2 尺咁多, 所以一定要坐起暖風機付近先會覺得暖
同埋因為static 太弱, 當打出黎的暖風起2尺左右就會向上升, 攪到天花會好熱, 當熄左暖風機之後, 天花溫度下降, 可能因為咁, 天花好易發毛

相返屋企人部大金冷暖氣機, 個indoor unit 打出黎的暖風可以吹到8-10 尺遠, 令到成間屋的溫度都好平均咁暖

下次買暖風機, 買返有直吹風扇的會較好, 因為static 較大, 可以吹得較遠

TOP

我知以前d手機擺幾年攞番出黎用,個殼表面都會有層野滑散散,唔知係邊種膠料,但擺一年應該無咁易出油掛,你 sure 係部機定個膠袋物料漏油。

Btw,琴晚入左部 iw5s,細細部 1500w  勁快熱,幾十呎廳,三百幾蚊頂住呢幾日寒流覺得 ok,算靜。買果時係兇宅見到好多人搶緊暖爐,好多型號無貨,最後去左手機配件鋪反而揾到暖爐買。

TOP

回覆 4# ebtg

IW5S 係舊型號,唔知到咗溫度後風扇會唔會繼續長轉?

TOP

回覆 3# ronan

空調同埋暖風機係無得比,空調無論 COP 定係整體感覺都一定比任何一部暖風機好好多,可惜租人地方唔方便換空調,唯有用啲可攜式方案頂住。
其實任何一部陶瓷式暖風機,因為陶瓷元件會遮擋風扇,風力一定弱,如果真係要吹得遠,大概只能加把循環扇喺暖風機前面。

TOP

一年前起login 買左momax 暖風機




最近起床下底搵返出黎用, 發覺暖風機下身位置, 同埋膠袋位好類似油積, ...
ronan 發表於 2023-12-23 13:45


Ching係瞓低擺?咁可能入面啲潤滑油流出來。以前買呢類暖風機,sale都話唔用要企直擺。

TOP

回覆  ronan

空調同埋暖風機係無得比,空調無論 COP 定係整體感覺都一定比任何一部暖風機好好多,可惜租 ...
永恆的回憶 發表於 2023-12-23 17:46



我指我部暖風機的static 唔夠, 吹得唔遠係因為用左FCU 的設計, 因為係直立式, 想做得SLIM
而之前見過用風扇的設計暖風機, 即用扇葉直吹, STATIC 係大好多, 吹得遠好多

TOP

Ching係瞓低擺?咁可能入面啲潤滑油流出來。以前買呢類暖風機,sale都話唔用要企直擺。 ...
高登阿伯 發表於 2023-12-23 19:47


係呀, 我就係打橫放, 因為床下底唔夠位打直放

問題總於解開了, 原因真係漏油

唔該哂師兄

TOP

Ching係瞓低擺?咁可能入面啲潤滑油流出來。以前買呢類暖風機,sale都話唔用要企直擺。 ...
高登阿伯 發表於 2023-12-23 19:47


請問師兄是否直立式暖風機先有漏油問題?
定係陶瓷暖風機就會有?

即如果我買以上呢隻暖風機, 是否都有呢個問題?

https://www.pricerite.com.hk/hk/ ... t20-12a-213568.html

TOP