[操作疑難] 瓷磚突起維修問題

本帖最後由 pk5052tk 於 2023-12-21 23:59 編輯

屋企間房最近有幾舊瓷磚突起左
本身無裝修知識
想問下自己難唔難搞
出去揾人搞咩價先合理
驚比人當水魚
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

我家中最近都有幾十塊磁磚谷起左,自己可以怎樣維修

TOP

瓷磚如果冇爆嘅,喺牆邊第二塊地磚罅隙位置,用瓦仔機界1刀(L牆邊),成幅地磚就會沉落去,
沉落去之後可以用英泥油,用針筒射落去。
(用電鑽或電批加小型介碟係條坑度鎅落)

如果買呢種金剛切割片一定要介位置深個地磚厚度
十年前我都係用這一方法,到現在正正常常沒有再空鼓


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

瓷磚如果冇爆嘅,喺牆邊第二塊地磚罅隙位置,用瓦仔機界1刀(L牆邊),成幅地磚就會沉落去,
沉落去之後可 ...
liyee 發表於 2023-12-22 11:05


呢啲切割片係細磨機用(Dremel), 加埋機身厚度無90度轉角的話要埋牆介坑係無可能, 亦未必夠力, 應該要用角磨機或萬用寶先得.

TOP

本帖最後由 liyee 於 2023-12-22 11:58 編輯
呢啲切割片係細磨機用(Dremel), 加埋機身厚度無90度轉角的話要埋牆介坑係無可能, 亦未必夠力, 應該要用角 ...
kwliu 發表於 2023-12-22 11:12

我講用  瓦仔機  界條坑由頭去到尾
(離牆身第二塊地磚開始)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

呢啲切割片係細磨機用(Dremel), 加埋機身厚度無90度轉角的話要埋牆介坑係無可能, 亦未必夠力, 應該要用角 ...
kwliu 發表於 2023-12-22 11:12


金剛砂切割片只係要嚟注入英泥油用
可以用鑽咀代替但係肉酸

TOP

請問吓,係咪應該搵瓷磚突起原因先?
我全屋地下都係鋪瓷磚,5年都冇事過咁樣。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

請問吓,係咪應該搵瓷磚突起原因先?
我全屋地下都係鋪瓷磚,5年都冇事過咁樣。

via HKEPC IR 5.1.14 - An ...
nicksir 發表於 2023-12-22 16:06


瓷磚同牆/地膨脹系數不同, 磚罅過窄都係成因之一.

TOP

瓷磚如果冇爆嘅,喺牆邊第二塊地磚罅隙位置,用瓦仔機界1刀(L牆邊),成幅地磚就會沉落去,
沉落去之後可 ...
liyee 發表於 2023-12-22 11:05



    瓦仔機睇落去自己操作都幾危險下

TOP

請問吓,係咪應該搵瓷磚突起原因先?
我全屋地下都係鋪瓷磚,5年都冇事過咁樣。

via HKEPC IR 5.1.14 - An ...
nicksir 發表於 2023-12-22 16:06



我都係8-9 年先開始一舊舊咁爆起

TOP