續 - 天花修補問題

之前情況
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2712738

終於決定用砂漿開工,數日後接近補好個大洞。
而家個問題係,除左填補剝落既石屎外,
本身斷斷續續有一層硬到剷唔走既 2-3 mm 灰,
我應該用砂漿補到同灰厚度一樣既平面,
定係用多 d 灰去補平個位?

謝謝各位賜教!

有相嗎?

TOP

本帖最後由 mkmonkey 於 2023-12-20 11:33 編輯



情況大約是這樣。
正常情況,應該是把水泥面上的所有灰剷走,
但因為部份灰太實,無法完全剷除,導致有 2-3 mm 的高低差。
那麼,應該用灰還是用水泥去填補這個高低差呢?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

油牛奶水係咪會痴得實d?

TOP

回覆 4# jerrychan0610

呢個情況應該同牛奶水無關?

TOP

回覆 3# mkmonkey

是否用緊725 ? 有冇先加一層 PE維修砂漿界面劑 ? 之前有冇用電炮打已鬆散石屎 ? 鋼筋除銹? 一做就要做足晒先啦

TOP

回覆  mkmonkey

是否用緊725 ? 有冇先加一層 PE維修砂漿界面劑 ? 之前有冇用電炮打已鬆散石屎 ? 鋼筋除銹 ...
smallstar 發表於 2023-12-22 09:44


可能我講得唔好,而家唔係補 725 既問題,問題係部份響水泥之上既舊灰因為剷唔走,
搞到有 2-3 mm 既厚度凸起左。
如果要鋪平,應該用 725 補到同 d 舊灰同一厚度,定係用大量現成灰抹平蓋過舊灰?

TOP

回覆 7# mkmonkey

2-3mm一定係用批灰,因為夠滑。 英泥係補10-30mm,十分粗給結構補強使用。

TOP

回覆  mkmonkey

2-3mm一定係用批灰,因為夠滑。 英泥係補10-30mm,十分粗給結構補強使用。 ...
teddybearhk 發表於 2023-12-22 09:56


原來如此,謝謝指教!

TOP