mkmonkey 當前離線
中級會員
teddybearhk 當前離線
初級會員
TOP
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
smallstar 當前離線
回覆 mkmonkey 是否用緊725 ? 有冇先加一層 PE維修砂漿界面劑 ? 之前有冇用電炮打已鬆散石屎 ? 鋼筋除銹 ... smallstar 發表於 2023-12-22 09:44
回覆 mkmonkey 2-3mm一定係用批灰,因為夠滑。 英泥係補10-30mm,十分粗給結構補強使用。 ... teddybearhk 發表於 2023-12-22 09:56