鏡頭 二手鋪頭

如題   邊到有鏡頭 二手鋪頭
想入枝EF-M   22MM

買枝水貨好過啦

TOP

覺得d二手一係好殘一係好貴

TOP

買支水貨x2

TOP

買水貨覺得唔抵   之前同依家個價差太遠  講緊係一兩個月前
早知一開始買機買左佢先

TOP

買水貨覺得唔抵   之前同依家個價差太遠  講緊係一兩個月前
早知一開始買機買左佢先 ...
chris1801 發表於 2017-9-30 20:04



    咁買行貨囉,一路都冇跌過價,心理上會抵d

TOP

買水貨覺得唔抵   之前同依家個價差太遠  講緊係一兩個月前
早知一開始買機買左佢先 ...
chris1801 發表於 2017-9-30 20:04



    有早知冇乞兒

TOP

回覆 1# chris1801


買支水貨x3, 行咁耐星際未見過有支靚2手平過新水貨3,4舊, 結果全部買新水

TOP

好似依家水貨都成$1200 蚊一枝...
真心好貴...

TOP

有早知冇乞兒
aichun 發表於 2017-9-30 20:46



    枝鏡咁優質,就算買黎收藏都唔錯

TOP