[操作疑難] 請問圖入面電子原件是甚麼???

IC是MA8910,     紅圈入面電子原件是甚麼???  腳 與 腳電阻應該不會是0 ???




Thanks!!!

回覆 1# hkepcnewbie


    (估) P-MOS

TOP

本帖最後由 jwong852 於 2014-5-26 20:48 編輯

呢粒係N-ch MOSFET.

嘩, 好少見日本仔有D咁低能嘅PWM IC !
只係將最簡單嘅discrete SMPS 線路, IC 化而已 !

雖然係15年前嘅設計, 但30年前已經有current mode PWM 嘅設計, 依家只有極低級嘅山寨牛先至會用呢種線路 !

TOP

想問呢粒MOSFET是否打穿?

2腳同4腳是 0  ohm,
2腳同5腳是 1  ohm,
4腳同5腳是 1  ohm,


Thanks!!!

TOP

回覆 4# hkepcnewbie


    2-4 ohm 即係short左,穿左了(估)

TOP

2腳同4腳是 0  ohm :  CERTIFIED
瓜了

TOP