今日有個朋友有部機有d事找我睇下 ,
用 i7 + h2o 920 一體式 , 部機不過係window有d問題 ,
攪好之後燒下機睇下 , 因為本身對隻水冷有d興趣 ,
問拒點解識買呢隻 , 原來係上年特價$599時另一位朋友推薦的 ,
好啦 , 燒到咁上下 , 由開頭好靜 , 之後變成開風筒咁聲 ......
心想 ....唔係呀, 點解仲嘈過我把12cm 3fan風冷 ?
水冷最大賣點 , 除左係效能之外 , 第二重點就係靜吧 ( 對我來講係第一重點 ) ,
ok , 一體式呢d 平價野 可能係嘈d , 咁自組果d 幾個排加埋都起碼4把fan以上計 ,
其實係咪都唔會係靜架呢 ? 如果要求係總計聲音唔能夠過40分貝 ,
一個140排(60mm) + 120排(45mm) , 4把fan 又能否達成 ?
最近想自組水冷 , 第一目的係超靜音為先 , 如果做唔到 , 咁對我來講就冇意義 |