玩水唔靜有乜意思 ? 好想知上左水的部機嘈唔嘈

今日有個朋友有部機有d事找我睇下 ,
用 i7 + h2o 920 一體式 , 部機不過係window有d問題 ,
攪好之後燒下機睇下 , 因為本身對隻水冷有d興趣 ,
問拒點解識買呢隻 , 原來係上年特價$599時另一位朋友推薦的 ,
好啦 , 燒到咁上下 , 由開頭好靜 ,  之後變成開風筒咁聲 ......
心想 ....唔係呀, 點解仲嘈過我把12cm 3fan風冷 ?
水冷最大賣點 , 除左係效能之外 , 第二重點就係靜吧 ( 對我來講係第一重點 ) ,
ok , 一體式呢d 平價野 可能係嘈d , 咁自組果d 幾個排加埋都起碼4把fan以上計 ,
其實係咪都唔會係靜架呢 ? 如果要求係總計聲音唔能夠過40分貝 ,   
一個140排(60mm) + 120排(45mm) ,  4把fan 又能否達成 ?

最近想自組水冷 , 第一目的係超靜音為先 , 如果做唔到 , 咁對我來講就冇意義

今日有個朋友有部機有d事找我睇下 ,
用 i7 + h2o 920 一體式 , 部機不過係window有d問題 ,
攪好之後燒下 ...
netmen 發表於 2014-2-16 23:34

TOP

今日有個朋友有部機有d事找我睇下 ,
用 i7 + h2o 920 一體式 , 部機不過係window有d問題 ,
攪好之後燒下 ...
netmen 發表於 2014-2-16 23:34


http://www.youtube.com/watch?v=Iq_LeeCB63g

TOP

回復 1# netmen

水冷可以做到fanless都得,0db,你有幾大地方先 玩厠水長流都可以教你,pump都可以慳返

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  netmen

水冷可以做到fanless都得,0db,你有幾大地方先 玩厠水長流都可以教你,pump都可以慳 ...
可愛老坑 發表於 2014-2-17 00:33


1080排唔用FAN可以架, 我而家行緊

TOP

今日有個朋友有部機有d事找我睇下 ,
用 i7 + h2o 920 一體式 , 部機不過係window有d問題 ,
攪好之後燒下 ...
netmen 發表於 2014-2-16 23:34


920我玩過幾日, stock fan係超嘈
換左做GT1850同WING12好好多了..

TOP

1080排唔用FAN可以架, 我而家行緊
royho 發表於 2014-2-17 00:40

me too

TOP

1080排 , D水係咪高清呢度太毒 , 未學識行 , 門都未見到就毒屎左

TOP

1080排 , D水係咪高清呢度太毒 , 未學識行 , 門都未見到就毒屎左 ...
netmen 發表於 2014-2-17 19:02



    你係到問野姐係你心郁
你一心郁姐係有閒錢
你再係到停多1日都好易毒發

靜唔靜真係睇你搞套野搞成點~
都係果句  有錢乜都得

TOP