買Corsair Hydro Series H60-SE 同用番風冷會有幾大分別?
本帖最後由 btso 於 2014-2-11 12:41 編輯
小弟係新手, 未用過水冷,
之前部機用Q6600 + GTX 460, 粒U 長期都5-60 度以上, 開隻GTA4 會上90 度以上
結果宜家底板死左都唔知關唔關過熱事, 5 年貨仔. display card 唔變, 打算砌部Xeon E3 1230V3,
因為budget 唔多, 所以想問o下我咁o既情況, 買部H60-SE 其實比起用番風冷大唔大分別? 值唔值得買呢? 同埋比起風冷會唔會嘈o的?
又或者師兄有冇其他推介? |
|
|