請問eizo ev2480適合睇dvd嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

用緊eizo fs2333 7-8年,用成日雙眼都唔累
但就用paper mode+night mode+dark mode
可參考下

TOP

不適合!!!

像素唔啱

要大牛龜電視先完美

實起格起角

TOP