$2000 內 買圈鐵有咩推薦

現在用緊Sony N3AP, 不過用掛耳方式載, 載壞咗一條原裝線, 一年前買啲sony升級線又就快掛耳掛到壞

想買返設計係for掛耳啲

考慮中, 未去試聽
Obsidian OH10
NX7 Pro

本帖最後由 waltyuen 於 2020-2-18 12:21 編輯

AAW ACH
反而想知SONY 線點爛法?

TOP

本帖最後由 t19922006 於 2020-2-18 12:29 編輯

回覆 2# waltyuen

左邊近耳機位, 頭動作大啲會斷一斷聲, 後期開始會令手機不停轉下一首歌
今日sony升級線都出現一次

Thx

TOP

回覆 3# t19922006

買無咪無CONTROL 的MMCX 線比 Sony N3AP

TOP

回覆 4# waltyuen

sony升級線 就係咁, 但都有轉歌問 (兩部手機都係咁 V20 同 mix3)

TOP

回覆 3# t19922006


    咁可以能係 耳機個座唔得  
之後 郁後 個L-  回路 開合 trick左部 LG 當左轉下一首歌

TOP

回覆 6# waltyuen

可能, 所以都係換新啲算
始終N3AP設計唔係for掛耳, 係我咁用出問題

TOP

Hidizs Mermaid MS4

TOP

回覆 8# philipsrev

Thx
走咗去試Beam ,全個星際得beam 2, 但同部電話唔夾,1成格音量都超大聲
開始試嗰時3成格音量差啲聾

買咗Beam先去試 MS4 同AAW ACH
手機原裝USB C DAC太差

TOP

我走左去試oh10 人聲出 舒服好近。但我聽野唔想慢焗 反而鋁殼想課金 ,但早上手痕入左對 fiio 二隊 的jade audio ew3都是差不多spec 忍左手

TOP