邊到仲可download番8仔HD-1 firmware ?

本帖最後由 popup 於 2017-6-11 21:46 編輯

邊到仲可download番8仔HD-1 firmware ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我有HD-838
巨浪大切 發表於 2017-6-15 08:44

你部機仲未壞?

TOP

我都搭單問下,有冇人有 HD2008 最新嘅 firmware?

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2017-6-21 19:39 編輯
我都搭單問下,有冇人有 HD2008 最新嘅 firmware?
ryan_giggs 發表於 2017-6-15 16:19



啱用可以攞去用,不過風險自負
http://pan.baidu.com/s/1nvNrLWX

TOP

謝謝
已經壞壞地,成日自動開機,死前睇下有冇得救

116.02.08 係唔係當時最後一個更新?

TOP

回覆 5# solexkey

已成功更新,再次感謝

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2017-6-22 02:31 編輯
謝謝
已經壞壞地,成日自動開機,死前睇下有冇得救

116.02.08 係唔係當時最後一個更新? ...
ryan_giggs 發表於 2017-6-21 20:06



以我所知, 116.02.08 係當時最後一個更新..
成日自動開機可能係散熱唔好,或者電子零件已經老化..
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 32&pid=36409718

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以我所知, 116.02.08 係當時最後一個更新..
成日自動開機可能係散熱唔好,或者電子零件已經老化..
...
solexkey 發表於 2017-6-21 22:00

我估例牌野,電容老化

TOP