$foo 當前在線
進階會員
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
係 Facebook 話而家佢地有 cam, 你越線爬佢地頭佢地會報交通‥ $foo 發表於 2019-2-27 17:22
TOP
killer_queen 當前離線
kanduki 當前離線
邊段先,大埔沙田段唔係全條雙白,另外九龍入沙田單線佢點踩入去,抬上去 via HKEPC Reader for ... ckkong97 發表於 2019-2-27 17:38
HelloOcean 當前離線
Banned
love19901109 當前離線
回覆 $foo 有時都有D正常人既 識得行埋一邊 有D人就態度惡劣 成村人慢踩拉龍 ! 只可以講以佢既速度無 ... love19901109 發表於 2019-2-28 03:57
九龍入沙田試過 N 次 $foo 發表於 2019-2-27 19:02
arrychiu 當前離線