RX10 IV

本帖最後由 ayacalip 於 2017-10-13 21:03 編輯

RX10 IV - 光學變焦 4K 高速相機

建議售價:$15490
有無CHING/罪大fans會入手?

https://www.sony.com.hk/zh/elect ... 0m4?cid=scp-am-3149

回覆 1# ayacalip


個價咁親民梗係要召喚米王啦!

TOP

回覆  ayacalip


個價咁親民梗係要召喚米王啦!
進滕光 發表於 2017-10-13 21:09



    召喚!!!

TOP

至憎罪大

TOP

依部定價真係好貴>< 感覺GH5 值D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 6# killuakam

就算PANA 肯出,一樣功能都唔慌平得去邊

TOP

依部定價真係好貴>< 感覺GH5 值D
我係小魚兒 發表於 2017-10-13 23:24

要平買番mark III就得, 不過對焦差很遠.

TOP

要平買番mark III就得, 不過對焦差很遠.
calvin83 發表於 2017-10-13 23:55



    冇咩興趣其實...有GH5 好滿足....

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2017-10-14 00:51 編輯

回覆 1# ayacalip


       賣支鏡同追焦,平一半先有興趣,
      拍相快除非成日影生態或運動, 唔係無咩用,執都執死,
      拍片連內置ND filter 都無, 拍片在大日光, 室內去室外唔方便,又無全反Mon, 設計不及P記User friendly
      4K 得100M bps無吋進, 600MM遠端拍片清晰度應不及有200Mbps的FZ2500 , 不要說有400M bps 的GH5
      無咩拍運動生態需要, 肥花二手買部三代平一半都有...一樣鏡係慢的, 除非錢多

TOP