goshigoo 當前離線
進階會員
必思 當前離線
特級會員
TOP
唔關錢事 要帶個讀咭機唔方便,唔記得帶唔知點 goshigoo 發表於 2017-10-9 19:35
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
eddychoy04 當前離線
killuakam 當前離線
Banned
marcochl 當前離線
panda360 當前離線
冇所謂,我一直用micro,之前係貪佢可以手機直read,用落又冇咩所謂,價錢又差唔多。 ... killuakam 發表於 2017-10-9 20:56
我都係,方便好多。 有些SD入面microSD panda360 發表於 2017-10-10 00:28