[FF水晶球]可能係一年內買部二手無反

本帖最後由 bam1a 於 2017-10-9 20:40 編輯

如題,諗住會長期使用,邊學邊用,因爲自己部nikon coolpix P7100開始唔掂,諗住有返部可以換鏡嘅可以不時應付到marco同風景相snapshot(不過studio相都係靠返nokia隻神機搞掂)

主要目的:搵宜家嘅機,觀望佢價位趨勢再1年後左右買,budget:2000-3000 with kit(短距餅鏡optional)

目前target:
nikon J5

    good:
  • kit比較平
  • 拍片性能好
    bad:
  • 1鏡頭陣容接近孤兒仔
  • 1吋sensor,插自家F mount都係叫你tele

canon M3

    good:
  • APS-C sensor
  • EF-lens相對容易食


    bad:
  • 拍片係宜家角度都係些小雞肋
  • 對焦見幾個片好似麻麻哋

fuji...好少接觸呢個牌子,願聞其詳

sony,M43系,lecia基本想ignore,前兩者sensor唔鍾意,sony我除咗PS系同retro野我基本會避得就避,lecia唔似你哋班物質主義者可以食得到
PS:如果一年後嘅話,其實應該搵返個現役先定係用返個D機等繼續折舊好D?定係直接入入門DSLR會着數D?

天涯kit有幾天涯?

TOP

一年後先算

TOP

天涯kit有幾天涯?
calvin83 發表於 9/10/2017 20:34

求其個D18-55個類啦,咪就係雜食個D

TOP

求其個D18-55個類啦,咪就係雜食個D
bam1a 發表於 2017-10-9 18:38

咁唔叫天涯.

TOP

一年後先算
必思 發表於 9/10/2017 20:36



1年後我又會講1年後先算,我唔會做狗衝嘅人
PS:標題改錯咗,應該係1年內

TOP

咁唔叫天涯.
calvin83 發表於 9/10/2017 20:39



I'm not a serious cameraman, dude

TOP

唔 serious  咁 是旦囉/

TOP

唔 serious  咁 是旦囉/
calvin83 發表於 9/10/2017 20:44



新手無咩鏡頭概念,求教
呢D有變焦嘅,唔係可以話天涯?定係天涯=短=>tele都食到先叫?

TOP

1年後我又會講1年後先算,我唔會做狗衝嘅人
PS:標題改錯咗,應該係1年內 ...
bam1a 發表於 2017-10-9 18:40


咁改答法:買既時候先算

TOP