BitFenix-Prodigy 硬喉 (95%)

BitFenix-Prodigy,
Intel i5 3570K,
Asrock-Z77E ITX,
Galaxy Gtx780HOF,
Galaxy GT80 Slim,
AVEXIR DDR3 2133 4Gx2,
SilverStone ST450SF-G,
D5+EK TOP
BY水箱
MAGICOOL 240
特別鳴謝 大隻榮(Stephenyeong)

因為用D5的關係,佔用空間太大,所以要拆走3.5'' HDD 籠,(遲一點可能改DDC)
VGA冷頭背面進出位同冷排只剩下1cm左右位,行唔到喉,
所以要屈一條4個彎的喉,從CPU跨過SLI接口位鏈接VGA前面的出水口..
又因為自己買漏接口,D5出水口去冷排個條喉要輕微彎曲...(搵粒1CM接口博長應該可以解決)
線未得閒汁...












































回復 1# xblwk

good

TOP

師兄會用一個240排?

TOP

師兄會用一個240排?
raymond1688 發表於 2014-2-18 11:53



    如果改用DDC的話 前面會擺多個140

TOP

在顯卡的另一面是否有位裝240或120排?

TOP

在顯卡的另一面是否有位裝240或120排?
raymond1688 發表於 2014-2-18 12:04



    冇位的 只有可能I/O 一個120
前面一個140&240薄

TOP

支持上水@@

TOP

支持上水+1

TOP

好利害呀, 支持一下

TOP

師兄怎樣屈的喉

TOP