kimlam666 當前離線
進階會員
acer9999 當前離線
Banned
TOP
p1gp1g 當前離線
中級會員
想問用銅喉或硬管用既接頭唔同嗎? p1gp1g 發表於 9/11/2013 07:59
fatdumm 當前離線
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
高手!想問問KIM兄,銅喉喺做左電渡定上左色?~ fatdumm 發表於 9/11/2013 12:30
好強大,留名學下野 FeverMike 發表於 9/11/2013 15:18
多謝毒皇支持 小兒科都話強大 你果D未宇宙最強 kimlam666 發表於 9/11/2013 19:55