期待中嘅 Aquaero 6 XT.........................

本帖最後由 alex29 於 2013-9-5 18:48 編輯

期待中嘅 Aquaero 6 XT .........................
aquaero 6 D.jpg
aquaero 6 E.jpg
aquaero 6 F.jpg
http://aquacomputer.de/newsreade ... ialer-leistung.html
http://forum.aquacomputer.de/wei ... 3573-new-aquaero-6/

回復 1# alex29
1850的水冷控制面版呀!!!!!!

TOP

回復 2# ok041094

佢唔單止係一個風扇同水冷控制面版
其實係一套電腦水冷係統 多野玩到你唔信
http://v.youku.com/v_show/id_XNDQyODQ4Njgw.html?f=18010739

TOP

回復 3# alex29

how much?

TOP

好有性趣

TOP

本帖最後由 alex29 於 2013-9-6 02:08 編輯
回復  alex29

how much?
lamech 發表於 2013-9-6 01:20


http://shop.aquacomputer.de/index.php?cPath=62_63
執齊一套加埋可能貴過部中價文書機

回復 5# chungchungip

我都好有性趣 不過真係好很貴

TOP

4 PIN PWM

TOP

回復 7# fatdumm

師兄好眼 咁都比你睇倒

TOP

回復  fatdumm

師兄好眼 咁都比你睇倒
alex29 發表於 2013-9-6 02:28


我有八把PWM扇..啱啱好

TOP

不過價錢肯定好甘下...不過已經冇位裝...

TOP