近排經常無啦啦 "定格""死機" 到底係咩問題??

近排部電腦唔知做乜, 兩三日就會無啦啦突然定左格
成個畫面係HOLD住左係度, 滑鼠冇反應, 死機
要按實POWER制先可以重新開到機
想問問各位師兄, 係咪有咩硬件 開始響起警號
可以點樣CHECK下, 到底邊一PART出左問題呢?
THX各位

小弟主機係
R5 2600
asrock x470 taichi ultimate
adata 3000mhz 16GB RAM
RX570
SX8200
650W牛

display card爆cap。。。。。

TOP

會唔會係溫度高check下溫度

TOP

display card爆cap。。。。。
ccc123 發表於 2020-10-5 07:27


可以點樣檢查到係咪出現左爆CAP問題?
拆顯卡個HS出黎, 係咪可以睇得到有冇爆CAP
THX

TOP

睇下係唔係SX8200出事.

TOP

唔係軟件問題,那最可能是RAM

TOP

有冇行XMP?

TOP

我猜是板! 之前也是用ASRock,當的狀況完全一樣,進UEFI BIOS一看Monitor,12V出13.xV 5V出6.xV,換個新火牛依舊,換板才好了

TOP

唔係軟件問題,那最可能是RAM
lionfish 發表於 2020-10-5 10:28


岩岩拆左出來清塵希望無事啦

有冇行XMP?
DOT 發表於 2020-10-5 11:12


有呀, 但我條RAM係3000黎
本身行都係行緊2933

TOP

睇下係唔係SX8200出事.
PowerShot 發表於 2020-10-5 10:22


可以點樣CHECK SSD呀C兄?

TOP