【錶】響、計時、儲記憶,耗電嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

會唔會係隻錶設計耗電量勁...  我用過ADDIDAS  BABY-G  幾隻都未試過一年內換電
而家用緊上鏈錶...  其實都幾好用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1# chimp

兩個問題:
1. 日本城cheap cheap十蚊五粒電可能差D,差到點好難講,一係你用返maxell同panasoinc比較下
2. 好少見CR2035,你肯定?通常係CR2016/2025/2032

我聽過秒錶mode是很吃電的,抱歉我不懂解釋。

我隻Casio每天鬧鐘響十秒,隔日著一次backlight,大約年半換一次電。
 

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 5# chimp

未夠一年就返廠check下囉

或者如果電池位放得落的話,轉用CR2032

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

4個月又真係快左D
我隻g-shock擺左2年都仲行緊

TOP