newbiebie 當前離線
中級會員
andy2k 當前離線
Banned
TOP
i_djinn 當前離線
特級會員
之前既CPU 要超頻,除左超外頻之外(INTEL U),就無得揀 出左K 版之後,就可以齋超倍頻都可以 如果係咁,係 ... newbiebie 發表於 2012-7-3 22:20
yoyo348 當前離線
進階會員
alexalex731 當前離線
melody00232 當前離線
初級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
asqweqwe 當前離線
LuminouShadow 當前離線