超倍頻唔駛用高 Mhz 既ram

之前既CPU 要超頻,除左超外頻之外(INTEL U),就無得揀
出左K 版之後,就可以齋超倍頻都可以

如果係咁,係唔係唔駛買高 Mhz 既ram?
例如見好多師兄超i5 2500K 去到4.XG
唔超RAM既情況下,就咁用 DDR 3 1333 得唔得?
定係都要用DDR 3 1600 或更高先可以做到 4.xG or 5G+?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前既CPU 要超頻,除左超外頻之外(INTEL U),就無得揀
出左K 版之後,就可以齋超倍頻都可以

如果係咁,係 ...
newbiebie 發表於 2012-7-3 22:20



超i5 2500K 去到4.XG
唔超RAM既情況下,就咁用 DDR 3 1333 得唔得...係得

CPU 就咁超倍頻就得, 唔關 RAM 頻率上唔上1600 或以上既事.

TOP

係架,其實你除頻,1333 都可以上5G 架

TOP

近幾代超頻真係好易玩
只要拉個倍頻就得,唔會影響其他野
我都係行2500k 4.5G ram 1333

TOP

超倍頻唔關ram事。

TOP

當然可以, 你用1066都仲得

TOP

只不過係話如果用勁啲既ram,成個系統會更加快咁解。

TOP

我用緊粒3450來玩超頻...
我發現要超外頻的話,ram既頻率就唔可以高,一高既話就超唔上去...
例如我ram行1333,外頻可以超上106/107,
但ram行1800/1866,外頻104都唔知超唔超到...
取其平衡...ram行1800,cpu就行102.7x39...
外帶一提...超外頻時唔好超倍頻,超左倍頻再超外頻會超唔上

TOP

宜家用INTEL冇咩人超外頻的了....

TOP