本帖最後由 K_C_ 於 2012-6-19 12:24 編輯
Ivy Bridge,家用超頻出名"爛",發熱問題恐怕響life cycle以內都唔會解決得到(大家等Haswell罷啦).但係咪一無是處呢?咁又未必嘅.
由Sandy Bridge開始,響唔超Bclk之下,memory已經可以去到2133,而且只要條RAM唔太差,多數都會去得到.響IB更加可以set到2933(但去唔去到係另一回事)!!所以早在IB未發佈之前,我已經知道今次我嘅target響邊度........
由IB official launch等咗個幾月終於見到有2666 RAM零售版到貨,即刻搞咗對返嚟玩吓.......廢話講完,包膠去也!!!
基本XMP無聊嘢,(都要試吓有冇壞吖嘛 )memtest 300% passed:
AIDA (CPU冇超):
收緊少少, 1T, memtest 300%:
AIDA (CPU冇超):
2666 C11 1.65V收到最緊, 11-13-13-33-1T, memtest 300%:
AIDA (CPU冇超):
唔好問我點解XMP係最快........可能我屎~~~
去到呢度,熱好晒身,當然要更進一步啦!!  |