[測試] 說好的... G. Skill DDR3-2666 包膠

本帖最後由 K_C_ 於 2012-6-19 12:24 編輯

Ivy Bridge,家用超頻出名"爛",發熱問題恐怕響life cycle以內都唔會解決得到(大家等Haswell罷啦).但係咪一無是處呢?咁又未必嘅.

由Sandy Bridge開始,響唔超Bclk之下,memory已經可以去到2133,而且只要條RAM唔太差,多數都會去得到.響IB更加可以set到2933(但去唔去到係另一回事)!!所以早在IB未發佈之前,我已經知道今次我嘅target響邊度........

由IB official launch等咗個幾月終於見到有2666 RAM零售版到貨,即刻搞咗對返嚟玩吓.......廢話講完,包膠去也!!!

基本XMP無聊嘢,(都要試吓有冇壞吖嘛 )memtest 300% passed:
2666 11-13-13-35-2T memtest 300%.jpg

AIDA (CPU冇超):
2666 11-13-13-35-2T CPU default AIDA.jpg

收緊少少, 1T, memtest 300%:
2666 11-13-13-35-1T memtest 300%.jpg

AIDA (CPU冇超):
2666 11-13-13-35-1T CPU default AIDA.jpg

2666 C11 1.65V收到最緊, 11-13-13-33-1T, memtest 300%:
2666 11-13-13-33-1T memtest 300%.jpg

AIDA (CPU冇超):
2666 11-13-13-33-1T CPU default AIDA.jpg

唔好問我點解XMP係最快........可能我屎~~~

去到呢度,熱好晒身,當然要更進一步啦!!

本帖最後由 K_C_ 於 2012-6-19 12:39 編輯

正要興致勃勃再向2800進軍之際,M5G code 23殺到........ 咁點好呢?不外乎放棄唔玩,賣鬼咗對RAM佢,又或者換U.......結果當然係後者啦,唔係做乜仲開post?行到1T就開咩~~~

2800 11-14-14-38-1T, 新U, memtest 500% passed!!
2800 11-14-14-38-1T memtest 500%.jpg

AIDA (CPU 4.5GHz):
2800 11-14-14-38-1T CPU 4500 AIDA.jpg

待續.......

TOP

本帖最後由 K_C_ 於 2012-6-19 12:55 編輯

去到2800,當然又諗吓2933啦 ........可惜code 23死神又來鳥,只好向下爬........

好意頭2880 11-14-14-40-2T跑吓PI:
2880 11-14-14-40-2T PI32M running.jpg

7m32.179s.
2880 11-14-14-40-2T PI32M finish.jpg

再上少少2886 11-14-14-40-2T :
2886 11-14-14-40-2T PI32M running.jpg

7m19.326s.
2886 11-14-14-40-2T PI32M finish.jpg

出盡奶力2886 11-14-14-38-2T :
2886 11-14-14-38-2T PI32M running.jpg

7m17.550s.
2886 11-14-14-38-2T PI32M finish.jpg

TOP

死圖

TOP

回復 4# samlcy1997

Fixed.

TOP

GS衣期有料到!!
well done!

TOP

ram god 繼任有人

TOP

正嘢

TOP

go go go
xeon 1270v2 imc or m5f may help you
aida64 ddr2800 loose timing cl11 14 14 close to 2133 cl9 10 10

TOP

但好似仲慢過 2133
2012-06-19 21.02.jpg

正要興致勃勃再向2800進軍之際,M5G code 23殺到........ 咁點好呢?不外乎放棄唔玩,賣鬼咗對RAM佢,又 ...
K_C_ 發表於 2012-6-19 12:07

TOP