【待交收】壞板+U+Ram(end : 03.03.2011, 22:00)
本帖最後由 Eric29042004 於 2011-2-27 15:52 編輯
1. 壞S754 板一塊, 有背板, CD, 書仔, 盒, boot 唔着.
2. S754 3000+, S754 Sempron 2500+, AMD heatsink.
3. Samsung Original DDR400 512MB.
板有電到不過boot唔着, 當全部壞賣算. 亦沒有私保
epc$900.00
星期一至五晚約7時港鐵官塘線交收.
詳情看相! |
|
|