binladin 當前離線
中級會員
cctkevin 當前離線
TOP
ps2wai 當前離線
駙馬爺 當前離線
April27 當前離線
原帖由 ps2wai 於 2009-6-4 12:15 發表 你可以去 52lg 揾揾, 暫時唔覺有問題
JF8441 當前離線
進階會員
原帖由 ps2wai 於 2009-6-3 11:58 AM 發表 我都係同樓上一樣, 10D + 6.1 中文繁體, 幾好
原帖由 ps2wai 於 2009-6-5 01:27 PM 發表 我好少睇3gp, 多數AVI, 用另外 player睇, 總是覺得WMP 唔係咁好用