[開箱] 想買NOTEBOOK點知買平板會中伏嗎-酷比魔方CUBE KNote5

本帖最後由 sonicpeter 於 2019-4-19 23:21 編輯

第1次開箱, 請多多包涵. 我有諗過係平板台定係行動電腦台開POST. 下面係我買呢部機既原因, 唔想睇可以直接飛去虛線下睇開箱
-------------------------↓心路歷程↓--------------------------------------------
話說我岩岩部6-7年前既10” NETBOOK壞左,要出部文書機黎頂替. 想搵部有64GB 以上既notebook仔, 就算行atom都冇所謂 , 儲file本身打算用手指…
我行過腦場, 部部3000蚊樓下都係得最多64GB emmc, 行emmc速度慢唔在講, 容量仲要咁細.
見有1部有128GB  SSD, 賣緊2999, 聲稱係美帝牌子,叫Axxxxx, 忘記左個牌子.  係有d心動, 3000蚊有128GB SSD, 好似係11.6” mon, 但一拎上手, 有2種感覺… 重 同埋 滾, 似係拎多一陣手都燒傷咁濟. 令我有d 卻步… 我番到屋企google下有咩notebook 選擇. 我發現3000 蚊以下…真係冇任何選擇…
到第2日 我係度諗, 依家部部機都行win10, 如果tablet 行win10 有冇機會都做到文書野呢…
然後我google 下…tablet win10 n4000 因為我見好多超低階/人門機都係n4000 所以用左呢d 關鍵字search…
結果頭幾個結果都指向同一部機… ALLDOCUBE KNote5…我睇完個spec後, 感覺非常好! 之後我再google下… 先知呢個牌子叫酷比魔方, 再淘下寶, 真係有呢個MODEL, 仲要HKD2100 有找
-------------------------↓立即開箱↓--------------------------------------------
photo_2019-04-19_16-50-32~1.jpg
成2.65KG…一D都唔輕…拆開外層, 可以見到包得好穩陣…
photo_2019-04-19_16-50-30~1.jpg
原來好鬼厚…
photo_2019-04-19_16-50-29~1.jpg

下面有KEYBOARD, 包裝唔錯
photo_2019-04-19_16-50-28 (2)~1.jpg
下面係平板標籤, 青春版其實係指由64GB emmc改成128GB ssd, 進步非常大!  
photo_2019-04-19_16-50-26~1.jpg
下面係平板個盒…外表冇意見.
photo_2019-04-19_16-50-27 (2)~1.jpg
另外仲有火牛, 機架, TYPE-C轉USB頭, 耳機, 無線MOUSE(用3A電*2), 好”鞋”的毛毛機袋
photo_2019-04-19_16-50-27~2.jpg
photo_2019-04-19_16-50-24~1.jpg

至於圖左上角果個, 賣家聲稱係”超薄”皮套, 係我向佢加錢買埋, 諗算有佢可以唔洗訓低部機睇戲… 但我後悔了…後面會講
photo_2019-04-19_16-50-28~1.jpg
一開平板個盒…
photo_2019-04-19_16-50-25 (2)~1.jpg
機背…有青春版既貼紙…
photo_2019-04-19_16-50-25~1.jpg

Keyboard… 原來佢可以令部機企起身,仲要好實淨!早知唔洗買皮套啦屌!算….如果拎出街都可能用得著…
photo_2019-04-19_16-50-23~1.jpg
開機…
photo_2019-04-19_16-50-21~1.jpg
由於個keyboard有磁力吸住個平板本體, 所以都好穩, 唔會跌出黎.
就咁睇, 同1部notebook冇任何分別, 如果你唔拎走個keyboard, 用上黎真係同notebook一樣.
開箱去到呢度差唔多啦

使用後感…好順, 因為用左SSD, 你禁既每1個制都唔會LAG, 只係你要等1陣先LOAD到你要LOAD既畫面出黎, 大佬, 呢個係CELERON N4000 , 唔係i3.

跑分我唔去試, 大家可以自行google, 畢竟文書機去睇跑分其實冇乜用.
總結, 作為文書機, 真係唔錯喇. 我唔仲意2手機…只係MS OFFICE要自己另行購買, 呢個價你仲想點? 由於用INTEL CPU + MS WINDOWS, 可以自由安裝任何檔案, 加上KEYBOARD完全變成1部NOTEBOOK. 拆左KEYBOARD, 就變成1個TABLET (有touch). 不過都幾重, 淨機都750g, 真係足料.

我之後可能會再做少少測試, 希望中國的唔會爆炸啦.

photo_2019-04-19_16-50-29~1.jpg (73.96 KB)

photo_2019-04-19_16-50-29~1.jpg

photo_2019-04-19_16-50-26~1.jpg (87.66 KB)

photo_2019-04-19_16-50-26~1.jpg

睇黎大家唔太仲意大陸野...

TOP

睇黎大家唔太仲意大陸野...
sonicpeter 發表於 2019-4-21 10:21



    dude, when iPad is so cheap, but with much better performance, what would you choose??

TOP

本帖最後由 sonicpeter 於 2019-4-21 12:15 編輯
dude, when iPad is so cheap, but with much better performance, what would you choose??
frmcfa 發表於 2019-4-21 10:23


I do have ipad, but it does not look like a notebook. Basically, it cannot run .EXE file.  That's why I buy this.

No limitation for input any video to this tablet. However, ipad is rubbish for this function since I dont know how to input media like mp3 and mp4 to it.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

這部`CUBE KNote5`,價格便宜,本來質素尚可接收。
但是,她生意太好,第一批貨,使用4核N4100 CPU的,迅速售罄。
生產商竟然在之後出貨的,偷工減料,改用2核N4000 CPU。
在弱勢小刁民立場說,寧願她加幾百,好過大幅降低效能。
決意罷買!
4100.jpg

TOP

抵就真係抵
但係用到幾多個鐘???
同埋個MON 好似差差地

TOP

上網見好慢喎

TOP

[img][/img]
上網見好慢喎
tyt01341 發表於 2019-4-21 15:32


無聊開下跑ONLINE, 又幾順WO

個MON好似係IPS ?
photo_2019-04-21_17-20-40.jpg

TOP

本帖最後由 b-29 於 2019-4-21 19:55 編輯

酷比魔方都算老牌山寨廠,呢類平板,我有部馳为hi13, 用黎刷手机,平板rom .都几好用。

IMG_20190421_195349.jpg (70.17 KB)

IMG_20190421_195349.jpg

TOP