[操作疑難] iPhone XR 同 X,大家覺得揀邊部好啲?

小弟買咗部 XR 用咗接近兩個星期,覺得真係好重下,同埋唔需要咁大個芒⋯⋯

XS 又貴得制,所以想去某訊度 trade in 換部 iphone X

唔知師兄們點睇?等多陣等出新機時舊機跌價先換(同時回收價都跌)?定係咁樣換法條數計埋其實都買到部 XS 唔抵?

本帖最後由 s84292 於 2019-5-3 09:28 編輯
小弟買咗部 XR 用咗接近兩個星期,覺得真係好重下,同埋唔需要咁大個芒⋯⋯

XS 又貴得制,所以想去某訊度  ...
qwvb1111 發表於 2019-5-3 09:24


唔打機你可以換X, 打機的話換XS,

打機你唔會想用A11的IPHONE X,高溫降頻ANYTIME

我都有類似煩惱, IPHONE XS MAX玩音遊太大,
單手手持又太大太重,想換返XS...但問題買左APPLE CARE+,二手放實蝕好多

TOP

小弟買咗部 XR 用咗接近兩個星期,覺得真係好重下,同埋唔需要咁大個芒⋯⋯

XS 又貴得制,所以想去某訊度  ...
qwvb1111 發表於 2019-5-3 09:24

祼機用

唔用套唔用貼就無咁重,朋友都祼機用跌過幾次都係花咗少少

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

回覆 2# s84292

多謝師兄建議

我唔打機,都係上網多同社交媒體,xs 太貴,應該都係 x

但係我諗緊點放好⋯⋯ xs 某訊 trade in 個價已經係原機價減 -1700,跟住我仲要貼番1600 左右先可以買到 x…

呢個價加加埋埋都夠買部 xs 如果當初冇做錯決定⋯⋯⋯⋯不過有早知⋯⋯

所以諗緊會唔會2手放出去好啲⋯⋯

TOP

現在還有x買?有我也想入部

TOP

XR核電
X倒水電

TOP

本帖最後由 hayatok 於 2019-5-3 17:37 編輯
小弟買咗部 XR 用咗接近兩個星期,覺得真係好重下,同埋唔需要咁大個芒⋯⋯

XS 又貴得制,所以想去某訊度  ...
qwvb1111 發表於 2019-5-3 09:24


我用XS好有衝動換XR,最主要係覺得個oled好閃睇到隻眼好倦
X唔會考慮因為XS/XR A12慳電d又冇咁熱,XR resolution 細d所以更核電d

另外你多唔多影相? X影夜景如有霓虹光管等高光會爆哂,同埋HDR冇XS/XR咁好
我同女友佢用X係餐廳內selfie,背後街景爆哂。XS就會見返d detail

XR後鏡同XS一樣,前鏡就唔sure,可望望呢條片
https://www.youtube.com/watch?v=SrlG8LNBf30

TOP

現在還有x買?有我也想入部
wtchung1 發表於 2019-5-3 16:05

胃信有,上個月先入咗部新機比老婆

via HKEPC Reader for Android

TOP

A12已經唔洗諗

TOP

回覆 7# hayatok

OLED 呢個如果突個芒暗d同埋暖色d會唔會有改善?

我去旅行就影相多,所以師兄你講既問題我都幾在意。。 呢個開番HDR同較下d白平衡會唔會搞得掂?

因為依家覺得攞上手真係幾重。。。買果時已經知係大部但xs太貴所以冇買就揀左xr,所以唯有考慮x。。

TOP