...想買部相機都咁難 NIKON.. 真係唔識講

諗住買佢部D850 , 等左超過個半月都仲未有貨
冇SALES 知道幾時有期.....
究竟係咪係咁好賣...

回覆 1# 008325


    冇理由.

TOP

回覆  008325


    冇理由.
wingkps2 發表於 2017-10-27 14:50


TOP

飢餓式銷售

其實有D舖有貨,但唔會同你講,你再問佢就會比OFFER你,但唔會係正價

TOP

回覆  008325


    冇理由.
wingkps2 發表於 2017-10-27 14:50


Wing Sir 真利害呀! 泥坑同罪大新機雙收呀!~

TOP

回覆 5# sonycliepda


   不是我的./我那有錢

TOP