終於到我出下人像

難得有妹紙得閒, 出去影左半日


















STF ?

TOP

難得有妹紙得閒, 出去影左半日
mail4kawai 發表於 2017-10-23 00:40


  用SONY影?

TOP

STF ?
NPNT 發表於 2017-10-23 01:23

冇帶STF去呀,用左35.4同85.8

via HKEPC Reader for Android

TOP

用SONY影?
jeffryho 發表於 2017-10-23 06:47

係呀,影人都係用FF好啲

via HKEPC Reader for Android

TOP

係呀,影人都係用FF好啲

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2017-10-23 07:34





Ff正
咁要影多d人像

TOP

Ff正
咁要影多d人像
jeremymak 發表於 2017-10-23 08:21


我都想, 不過冇咁多人俾我影





TOP

回覆 4# mail4kawai

效果都唔錯

TOP

係呀,影人都係用FF好啲

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2017-10-23 07:34


無錯, 光圈真係大過M43好多

TOP

唔錯

TOP