mre 當前離線
皮卡
中級會員
tolo2036 當前離線
進階會員
TOP
bam1a 當前離線
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
實頭 當前離線
eddychoy04 當前離線
mokngaihong 當前離線
樓主咁比較一定會選NIKON.... 不過現實係你朋友用開咩牌子/咩鏡多, 可以問佢借鏡用 咁自然就會買返相關牌子 ... 我係小魚兒 發表於 2017-10-22 10:59
回覆 mre 點解唔揀貴幾百蚊的CANON 800D, 45點全十字對焦, CANON 200D祇係較輕較細, 兩部CANON機都可用 ... tolo2036 發表於 2017-10-22 08:43