044003 當前離線
進階會員
yeeyee2004 當前離線
TOP
大市民 當前離線
初級會員
重到頭暈 大家行山會唔會帶埋? 044003 發表於 2017-10-8 21:31
TH30 當前離線
重到頭暈 大家行山會唔會帶埋? 044003 發表於 2017-10-8 09:31 PM
eddychoy04 當前離線
leave 當前離線
That's why 用 M43, 一機兩鏡至 1.5 kg. eddychoy04 發表於 2017-10-8 22:50
dave911 當前離線
我有次行山,帶m43一鏡,都後悔,如果堅行,真係要盡量輕便,hea行就梗係乜都得啦,我嗰次行昂坪棧道 ... dave911 發表於 2017-10-8 22:57
nelsonlee130 當前離線
killuakam 當前離線
Banned