帶左部單反去行山,中伏

本帖最後由 044003 於 2017-10-8 21:33 編輯

重到頭暈
大家行山會唔會帶埋?

我行山唔會帶相機,行都行到死死下邊有心機影呀

TOP

重到頭暈
大家行山會唔會帶埋?
044003 發表於 2017-10-8 21:31


行邊度?帶乜相機及鏡?

TOP

重到頭暈
大家行山會唔會帶埋?
044003 發表於 2017-10-8 09:31 PM


其實重得幾多?1kg?
水至少都帶2L啦

TOP

That's why 用 M43, 一機兩鏡至 1.5 kg.

TOP

That's why 用 M43, 一機兩鏡至 1.5 kg.
eddychoy04 發表於 2017-10-8 22:50

APS-C單反都得。

D5500: 420g
AF-P 10-20: 230g
AF-S 18-140g: 490g

TOP

我有次行山,帶m43一鏡,都後悔,如果堅行,真係要盡量輕便,hea行就梗係乜都得啦,我嗰次行昂坪棧道

TOP

我有次行山,帶m43一鏡,都後悔,如果堅行,真係要盡量輕便,hea行就梗係乜都得啦,我嗰次行昂坪棧道 ...
dave911 發表於 2017-10-8 22:57

都得, 真係要影咪用手機囉,
手機冇理由唔帶。

TOP

帶過d800+2470上穗高岳
帶過d90+18200上富士山
帶過a6500一機三鏡上箱根金時山
係咪應該檢討左體能先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP