[開箱] 分享一隻雜食靚音圈鐵耳筒:TRN-VX

小弟無意中經朋友介紹淘得一隻入耳式耳筒,如今到手試音後甚是滿意
同各位分享一下到手的耳筒。
先上幾張靚圖片:
微信图片_20200524162612.jpg
微信图片_20200524162618.jpg
微信图片_20200524162534.jpg
有兩隻顏色,我撿佐騎士綠,第一眼就覺得非常搶眼,型爆!
再來稍微講下音質:
微信图片_20200524165004.png
試聽完感覺非常驚艷,VX比我感覺三頻均衡度幾高,在幾個頻段上都能表現出色。
人聲飽滿圓潤,細膩柔和,樂器的還原度非常高,細節表現豐富。低頻比較凝聚,拳拳到肉!
而且價錢都非常之友好,性價比之王!
好似而家仲有活動優惠,各位燒友可以嘗試下。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# tskso


    優惠期人仔378,晒图仲送條單晶銅線,好抵
我都係買過V90覺得好,之後先留意這個牌子,我相信這個牌子將來一定會出名。。。

TOP

今日試過,調音真係均衡咗好多
但係低頻方面略嫌太冷靜,量感唔太夠
可能慣咗zsx啲好強,動態多啲嘅bass
我就配咗自己條金銀銅去試
高音略嫌有少少唔夠順滑
相信煲耐咗同換條銅線改善到
整體上真係一對唔錯嘅耳機
黑色都好靚仔

TOP

有間做到#)) 淨耳機

TOP

Trn 係好野,  trn ba5 d聲好過kz zs10pro zsn pro dt6 dt6pro cca c10 c12,  個人意見不喜勿插

via HKEPC Reader for Android

TOP

小弟無意中經朋友介紹淘得一隻入耳式耳筒,如今到手試音後甚是滿意
同各位分享一下到手的耳筒。
先上幾張靚 ...
appledog9800 發表於 2020-5-24 17:02


你有銀線試音咁好

TOP

淨耳機320

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 8# smallfaihk1111


    邊度呀

TOP

淨耳機320

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2020-5-24 19:54


有間做到300

TOP