屋企用的...另外Fuji Xerox DocuPrint CM225 fw是否鼓粉分離呢??
hackentsui 發表於 2016-8-30 22:57 
呢度啲 CHING XEROX 用代用用得好好, 我就唔得, XEROX 我用代用有愈印愈淺問題. 先知用代用又要攪晶片又要加鐵粉, 最後免 TROUBLE 用番原裝供墨 ESPON INKJET, KEEP 住幾日印一次, 免塞墨頭. 由於用原廠, 用得好安心, 而且包兩年墨頭上門保用, 墨又唔貴, 而家係用錢買方便. 以前用 LASER PRINTER, 乜嘢都限住印, 原廠碳粉好貴. 除非你好似呢度 CHING 攪得掂代用. |