學高尚的admin咁講依度比較少利害關係, 所以係依度問
我成日有個有關賣車既問題想問, 拿, 我見番而好多人話唔明, d人成日賣車時講"女車主"係為乜,
我反而係明, 係想表達部車比較新/少用/好錫車/乾淨d等等, 唔知算唔算遠古時未有咁多男人化妝護膚年代,
果時年代d男人就算係工作上都比較粗魯粗心大意居多, 冇咁錫野但今時今日已經唔同啦, 一部女機主手機
又碎又花得多過部男人機, 女司機日日撞case都唔少, 尤其男人大部份反而都天生係愛車錫車,
所以個人認為話明咩女車主依d已經過時仲係多舊魚tim
但另一樣就係"新車已到急讓/冇車位"等等, 我就覺得怪怪地...唔理你係只係upup定係真啦, 買賣依d野唔係你急我唔急咩?
你話明比人知你好急, 仲要新車就到真係急到賴, 但我係買家我唔急喎, 你咁急咁平多萬先搵我啦, 唔係咁架咩?
咁其實成日講新車已到急讓果d係心態咩? 謝謝大家睇我依個無聊po問題  |