今日去IFC 換ipad 2 mini.
等左半粒鐘, 焗到死.
藍精靈來到好快話換.
部新機拎出來.. 話冇電.. 我個心涼左一截..
我真係好少見翻新機一啲電都冇.
跟住. 一著.. setting.. wifi 點都過唔到, 佢話冇電會係咁..
restart.. 再來.
過到... 試機果陣.. 藍畫面就restart..佢又係話冇時, 話叉返就冇問題.
冇電到連auto 關機都唔得我都真係少見..
佢話仲有保養叫我放心.. 我話 藍精靈鬼死咁難約..
佢話遲啲會好啲.. ~.~
結果, 返到屋企插住叉電佢自動著機.. 半粒鐘後.. e.. 關左機..
我插住電force restart... 100%電? 有冇搞錯, 我識發電都冇咁快..
說時遲那時快佢又藍色reboot.. 又係得返1%.
奶晒野 |