應否upgrade 一體式水冷?

本帖最後由 johnchan985 於 2014-3-23 21:08 編輯

小弟係新手, 剛剛學人玩一體式水冷,
3個月前cheap cheap 地入咗隻CM 120V試吓, 感覺不錯, CPU full load 最熱都係50度,
現在心痕痕想換隻 Corsair H75 or H80i, 想請教大家, 以我個情況, 同CM 120V效能上分別大嗎? 會否頂case頂風扇呢? 我應否換呢?
Thanks

Case: Corsair 230T (case 頂部已裝2把風扇)
CPU: 4771
MB: AsRock Z87 Killer

如果只係換Corsair H75或H80i就唔好啦,應該只會好少少
想散熱好啲,換啲240或280排果啲

TOP

電腦呢家嘢無話應唔應該,最緊要自己玩得開心啫
但如果轉,h100i咪仲好

TOP

多謝回覆 !
我都想換240 or 280 排呀, 但可惜機箱問題用唔到, 會頂 RAM 糟, 地方問題, 呢個箱嘅高度已經係 max.

TOP

多謝回覆 !
我都想換240 or 280 排呀, 但可惜機箱問題用唔到, 會頂 RAM 糟, 地方問題, 呢個箱嘅高度已經係 ...
johnchan985 發表於 2014-3-23 19:45



   
http://www.vortez.net/index.php? ... n=file&id=23953
好似夠位,不過要用薄身風扇先得

TOP

回復 5# SEED

E....咁就正喎 ! 請問有冇薄身風扇可能介紹比小弟呀? 謝謝

TOP

回復  SEED

E....咁就正喎 ! 請問有冇薄身風扇可能介紹比小弟呀? 謝謝
johnchan985 發表於 2014-3-23 20:20



    似夠咋,你最好度下
Scythe Slip Stream 120 mm Slim
http://www.scythe-eu.com/en/prod ... am-120-mm-slim.html

TOP

回復 1# johnchan985


    個箱頭應該裝唔到240-280,除非你裝風扇係箱外

TOP

最好有埋媽媽板型號 有d板會頂cpu 8pin
如果係msi gaming既話 更加唔洗諗 條龍好鬼肥

TOP

本帖最後由 johnchan985 於 2014-3-23 21:05 編輯
似夠咋,你最好度下
Scythe Slip Stream 120 mm Slim
SEED 發表於 2014-3-23 20:22


多謝師兄介紹 !
咁我買把薄身風扇, 先試吓將而家120v 個冷排改箱頂出, 如果唔頂, 就直上H110 or 100, 如果頂的話, 就放棄upgrade, 最多都係浪費咗把薄風扇, Thanks!

TOP