Corsair C70,藍藍大海包圍夏威夷-290X[7/3更新測試,95%完成]

本帖最後由 apple_100 於 2014-3-8 00:36 編輯

物資介紹#1
工程進行前-第資照#2
工程進行中-安裝#3
溫度測試#4

物資終於到齊,開工改裝
上回未來未來道具2號機  V.2.7
ITEMS LIST:
koolance 3X120 RADIATOR
koolance CUP 370
EK MOSFET SABERTOOTH P67
D5 PUMP
鐮刀 120MM FAN
silverstone 140MM 穿甲彈
aquacomputer kryographics Hawaii for Radeon R9 290X and 290 acrylic glass edition
alphacool nexXxos ut60 2x120 RADIATOR
enermax 120MM FAN

COMPUTER ITEM:
I7 2600K
ASUS SABERTOOTH P67
corsair Dominator Platinum DDR3 2x4GB
GIGABYTE AMD 290X
ANTEC Signature 850W
corsair Vengeance C70



本帖最後由 apple_100 於 2014-3-3 15:04 編輯

未更新前最新狀況




今次用既物品
alphacool nexXxos ut60 2x120 RADIATOR


aquacomputer kryographics Hawaii for Radeon R9 290X and 290 acrylic glass edition

竟然用真空包裝,放幾耐都唔會咁易氧化
洗完

裝上290X後,玉照一張

夏威夷群島

Screenmemo_2014-03-03-14-15-47.png


koolance CUP 370


enermax T.B.SILENCE 120MM FAN

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2014-3-8 00:32 編輯

上機開始~



















4/3更新
聽完老坑大帥話會甩,今日將果個位改一改

換做軟管

最後用淨一支咀


6/3更新
琴晚倒晒成支770ml蒸餾水入去,放左係到一晚,今日開始試水

隻ALPHACOOL排真係好食水,以前未加落去果陣仲有水淨可以飲 E+差D唔夠
上埋色後......
來一張側面全身



夏威夷D水真係好藍





亮燈







移動軍火箱


TOP

本帖最後由 apple_100 於 2014-3-8 00:27 編輯

入左水,緊係要試下個溫度LA
總體黎講,比之前未加排時既溫度低左(CPU同GPU同樣有改善)
測試時室溫約20度


CPU:

最高50度,開始時最低23度
未上ALPHACOOL排時,最高約60度

GPU:

開始時最低31度

最高50度,比未改散熱時既95度,同改風冷散熱後85度低出35度有多

煲完回落去37度

7/3更新
是日更新,CPU & GPU一齊煲
煲前一刻,GPU 33度,CPU 34度

6分鐘後......

比單煲一味熱少少

GPU煲後回落至38度

CPU煲後回落至34度

95%,大致完成,當然唔少得每次都有既DIY,請耐心期待

TOP

回復 1# apple_100

support water cooling

TOP

回復 3# apple_100

師兄要留意呢三個位牙

記事本_20140303_154806_01.jpg

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2014-3-3 16:24 編輯

回復 6# 可愛老坑


    多謝師兄指出
其實上左之後發現果條管長左,但當時太夜,拆左出黎遲下再改
有時間cut好就入水試

TOP

回復  可愛老坑


    多謝師兄指出
其實上左之後發現果條管長左,但當時太夜,拆左出黎遲下再改
有時間cut ...
apple_100 發表於 2014-3-3 16:22



係小心會luck 出黎

TOP

回復 8# 可愛老坑


    上面有夾夾住都會甩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP