[開箱] 七赫茲 i-99 開箱

本帖最後由 martyyau 於 2020-3-18 12:56 編輯

初試:音場超大(算係我聽過嘅入耳耳機中音場最大最深嘅一對)同埋好通透,Bass 有質有量,不過過高音延伸好似未夠高(可能未煲),需要大大力推,基本要有推 NX7p 或以上嘅推力至足夠,耳膠係送兩 pack  aet07 同 08,都算大手筆,由開箱而家煲左兩粒鐘都唔夠,有咁嘅聲都好收貨。



246b1c38-3e53-41c4-8028-529a3a6f27e6.jpg

6fa7e687-fa8e-45a1-a6d6-52db74d1c43d.jpg

4024d2de-a4ed-4460-a91f-266ee5c8a802.jpg

fdfc059c-33be-42ad-bfaa-874b2fafc48b.jpg

78f4cde1-fe57-4d9b-9dba-85f721235b1f.jpg

初試:音場超大(算係我聽過嘅入耳耳機中音場最大最深嘅一對)同埋好通透,Bass 有質有量,不過過高音延伸 ...
martyyau 發表於 2020-3-18 12:44
個盒好靚,勁多配件

TOP

本帖最後由 mhz3hk 於 2020-3-18 14:38 編輯

終於見到真身了,雙面鍍鈹單圈,線唔知咩料

via HKEPC Reader for Android

TOP

支持開箱,正

TOP

同 Sony Ex1000 比音場,那個好D?

TOP

呢隻千幾蚊,聲應該唔錯~~~~

TOP

同 Sony Ex1000 比音場,那個好D?
Beme 發表於 18-3-2020 17:02


以前得對 ex800,d 聲跟本無得比,而且兩對都唔同類型入耳,好難比較喎

TOP

呢隻千幾蚊,聲應該唔錯~~~~
dio 發表於 2020-3-18 17:47

千幾?

via HKEPC Reader for Android

TOP

找過淘寶, 要人仔2899。

TOP

本帖最後由 speedspeed 於 2020-3-18 22:24 編輯

剛收貨,一耳聽感有大耳筒感覺
手機都推到可以一聽
音場大, 暫時係咁 試耐d 再報告

TOP