jackwong717 當前離線
特級會員
javacomhk 當前在線
教學專家
進階會員
TOP
tgo 當前離線
請問O365是否好似WIN係認底板?謝謝!! jackwong717 發表於 2022-7-7 12:42
tunster 當前離線
回復 tunster 咁想問是否係window 度開1個admin ac登入mail就得? 有新同事來就開一個普通user比佢用,咁 ... jackwong717 發表於 2022-7-7 18:40
唔得, License 跟人唔跟機, 新同事嚟你要搣走舊 user 個 license 再俾新同事 tunster 發表於 2022-7-8 10:11
咁公司用O365應該點玩最抵?? jackwong717 發表於 2022-7-8 11:56