Cancelled

本帖最後由 toweraviation 於 2012-11-29 06:44 編輯

Cancelled

過左期未啟用會直接失效,增值都無用。

TOP

回復 2# kwongoc_1016


*講漏左,係已啓用,但放左係度三個月

TOP

經查證後,發現該卡雖然未用,但已過三個月期限,需要先到Smartone增值$50方可繼續使用.
*唔知內有面值幾多,  ...
toweraviation 發表於 2012-11-27 15:42



    未用但已啓用?

TOP

回復 4# Doraclub


    是的,擺左三個月

TOP

張咭只得3個月限期, 過左面值自動取消歸0
增值$50只能保留號碼, 所以你寄來寄去只會浪費郵費

TOP

回復 6# leolaw


    是嗎?我不知道。謝謝提醒

TOP