apple tv 4k 一個月用後感

[i=s] 本帖最後由 terrykeung01 於 2017-11-10 10:46 編輯 [/i]

我用uhd65 投影機 得hdr
apple tv 我一始開4k/24hz hdr 好暗畫面唔實
試左一侖 開4k/60hz hdr 畫面流暢左 畫面都係有d暗
谷鬼氣 關左hdr 居然有4k60hz 4:4:4 比我選擇 畫質實晒 亮度正常
問題可能hdr到 所以 好暗

我覺得用OPPO 203 出1080p upscale
4k24hz 重好過 apple tv 4k
不過apple tv 4k 買點38蚊可以租到 4k片睇同方便

同時講講飛片同回片 我用pccw 1000m len線 飛同回真係冇個 圓圈係到轉轉下,即出畫面,d下真係正
重有個好大問題 開左個apple tv前面果 盞燈 超光 好殘眼

我都覺佢 HDR 好暗,而且啲色好啞
有傳聞話,遲啲 OS 更新,會有 auto HDR (只有播 HDR 片源時,會自動跳去 HDR;平時則維持 SDR)

TOP

個人都好中意Apple TV4新遙控個設計
飛片選時間好方便
用infuse pro 5連返自己Server睇片超正

只不過遊戲方便真係比較少,個人有玩得just dance同一隻打網球
成個Store基本上好少遊戲

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2017-11-10 19:24 編輯
我都覺佢 HDR 好暗,而且啲色好啞
有傳聞話,遲啲 OS 更新,會有 auto HDR (只有播 HDR 片源時,會自動跳去 ...
botsang 發表於 2017-11-10 13:36


我tvOS 11.2 beta有得揀跟返片源直出格數或dynamic range定係跟sys. 設定做轉換


的確質素未算好高, 但38蚊租套片有厘個質素我收晒貨無投訴

以前都有睇BD儲BD, 但依家UHD-BD真係太貴

TOP

我tvOS 11.2 beta有得揀跟返片源直出格數或dynamic range定係跟sys. 設定做轉換


的確質素未算好高, 但3 ...
akitohk 發表於 2017-11-10 19:21


小弟無 sign up beta program,期待佢快啲出正式 11.2

TOP

本帖最後由 terrykeung01 於 2017-11-11 07:00 編輯
我tvOS 11.2 beta有得揀跟返片源直出格數或dynamic range定係跟sys. 設定做轉換


的確質素未算好高, 但3 ...
akitohk 發表於 2017-11-10 19:21

點解有得升 os 11.2
我得11.1
都唔知幾時先到有全景聲

TOP

點解有得升 os 11.2
我得11.1
都唔知幾時先到有全景聲
terrykeung01 發表於 2017-11-11 06:36


小弟估全景聲應該唔會有了;過多兩代就難講

TOP

全景聲難少少,依家 Dolby TrueHD 同 DTS-HD 都無

TOP

最大敗筆係 YouTube 同 airplay 冇 4k.
港版冇 siri

TOP

完全冇4K 感覺

TOP