請問有冇win10/11合用的TV卡?

主要而家升級系統後,手頭上張x8558同8g75手指都用唔到…謝謝謝

主要而家升級系統後,手頭上張x8558同8g75手指都用唔到…謝謝謝
raystation 發表於 2024-4-17 22:42

https://www.tbsdtv.com/products/tbs6514_dtmb_dvb_c_quad_tuner_pcie_card.html

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
kofz 發表於 2024-4-18 01:48



    好多人介紹呢張,唔知仲有其他選擇?

唔該ching先!

TOP

好多人介紹呢張,唔知仲有其他選擇?

唔該ching先!
raystation 發表於 2024-4-18 09:11

tv卡就無乜選擇啦!因為呢架電腦睇,你要用巨芒,咁點解唔買部純電視?同埋an盒都好多嘢睇,tv卡需求低:就少人研究及生產!另外有usb神棒或tvh盒又唔知啱唔啱你呢!

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

我最近部二奶機由i5 3450轉咗i5 8400
本身已經係10仔 無重裝過都認到張X8557
無記錯我都係用當時7仔 WHQL嘅driver

TOP

先在VLC 試下認唔認到張TV 咭, 可以在VLC 手動輸入freq

https://www.ofca.gov.hk/filemana ... ency_digital_tc.pdf

TOP

tv卡就無乜選擇啦!因為呢架電腦睇,你要用巨芒,咁點解唔買部純電視?同埋an盒都好多嘢睇,tv卡需求低: ...
hketa 發表於 2024-4-18 10:07



    因為小弟部電腦7x24,用tv card會錄定,放假時會一邊用電腦一邊揀黎睇......唔知ching講既做到的話都會轉.謝謝謝

TOP

我最近部二奶機由i5 3450轉咗i5 8400
本身已經係10仔 無重裝過都認到張X8557
無記錯我都係用當時7仔 WHQL嘅 ...
9658@transperth 發表於 2024-4-18 10:14



    我係另外裝....thx!!!

TOP

先在VLC 試下認唔認到張TV 咭, 可以在VLC 手動輸入freq
armlabs.net 發表於 2024-4-18 14:42



    ching能教教小弟嗎?已裝VLC

TOP

回覆 8# raystation
應該都係work嘅
同一部機之前一路用緊USB嘅D675
後尾轉咗PCI嘅RX750 再轉而家PCIE嘅X8557 Pro
我都係就咁裝返driver就認得返

TOP