(中港澳)中國電信大灣區三地共用「不過期數據包」儲值卡



深水埗見過幾次
有冇用家有總結嗎?

爬下post啦。下面有post講咗幾十頁啦。

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問賣幾錢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 4# 葉得閒

呢張卡唔好咩?

TOP

回覆 3# LKF


    7仔有得賣啦, 收得好差, 少人用

TOP

回覆 5# chiman83


    關大陸號碼, 好麻煩, 要打上台, 收得差, 少人用

TOP

回覆  chiman83


    關大陸號碼, 好麻煩, 要打上台, 收得差, 少人用
denden88 發表於 2024-8-5 11:39



    早期養號好...  除非經常過大海 (澳門), 否則冇乜優勢..
除非.... 佢可以開通彈性既衛星電話業務, 即可以有需要先enroll一個月..... 咁又可以再養.. (我反正都養左一張)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

打上台快D,  香港版都可以系WECHAT同CS講關大陸號碼, 不過好多時等到發霉都未等到。
無用過澳門版, 唔清楚, 聽其他版友話系改了打上台先得。

TOP