[操作疑難] 有冇咩年卡包中港數據+大灣區通話(致電香港或內地)收費便宜?

屋企老友記用緊中移動長者plan, $38/月, 但上個月佢返大陸幾日, 已經幫佢關了漫遊數據, 但今期帳單收$300, 但忘了關漫遊通話, check 過佢致電回港打出打入收成200幾蚊, 計返成7蚊一分鐘, 好過去搶!
有冇咩年卡包中港數據+可以大灣區通話(打出打入香港或內地)收費便宜?

宜家啲中港數據卡要上網仲要打電話得好少選擇
暫時諗到應該得 中國電信香港大灣區儲值卡
Ok便利店賣85蚊一張,可開10gb大灣區數據+100分鐘大灣區共用分鐘
缺點係暫時未有mnp 同埋養卡要每半年入50蚊
不過佢數據跟卡有效期,如果會定期返大陸都用得翻啲充值額
感覺上佢比其他公司出既電話卡均真

TOP

本帖最後由 oneqq 於 2024-8-2 16:47 編輯

你用開中移長者plan即係數據唔雖要用多?
可以用返中移長者Plan,5G,10gb之後限速1M,10gb係兩地共用,本地無限分鐘,一卡兩號,包100分鐘內地同香港電話打出打入,$99,佢網頁有寫。

TOP

多謝各位的資料

via HKEPC Reader for Android

TOP

我以前領教過, 一個月800蚊通話費

後來教佢地用回撥電話,
最近轉用漫遊年咭, 教佢地用WHATSAPP/微信電話, 佢地又幾鐘意視像通話喎

TOP