3HK 想轉 sosim , 合約 9月1到期,請問如何搞

本帖最後由 Poissons 於 2024-8-1 21:33 編輯

過冷河有咩選擇?
可以係屋企搞到或者門市,唔洗出總店?
最遲要幾時搞?係咪合約到期前兩星期?

PS.我己經買左張sosim,仲插左落電話度,未打過出去,未實名,請問係咪未啟動?

唔該各位先..

本帖最後由 justiceice 於 2024-8-1 23:16 編輯

插咗落電話企圖收台,可能都計啟用,但唔肯定

Birdie 免費試用一個月,用身份證計一世人一次,去 759 或者 OK 攞卡,如果用量高嘅話更抵

用量低嘅話就搵個網店有得郵寄嘅,買張 ValueGB 或者 HK Mobile 77GB 年卡,到手後自助搞轉台

好想足不出戶,手上有電話用得 eSIM 嘅,HK Mobile 77GB 年卡有 eSIM 版,但貴過實體卡,Birdie 亦都有 eSIM

Birdie 轉台一般好似要一星期,但可以 send email 申請加急

ValueGB 未用過

HK Mobile 三日就轉得

TOP

插咗落電話企圖收台,可能都計啟用,但唔肯定

Birdie 免費試用一個月,用身份證計一世人一次,去 759 或者 ...
justiceice 發表於 2024-8-1 23:12


可否選定轉台的日期和時間

TOP

插咗落電話企圖收台,可能都計啟用,但唔肯定

Birdie 免費試用一個月,用身份證計一世人一次,去 759 或者 ...
justiceice 發表於 2024-8-1 23:12



    洗鬼咁麻煩, 買張卡算啦

TO樓主:
9月1日到期, 你買定張激ValueGB, 早3-4日(26,27號到)開卡+實名啟用
然後係激ValueGB APP填MNP日子, 9月1日生效
本身個台唔洗理佢, 無野要通知佢

激ValueGB $35 有8GB, 到差不多用曬前, 咪轉返去SOSIM

BTW, 轉去SOSIM咁睇唔開...........

TOP

可否選定轉台的日期和時間
happygo28 發表於 2024-8-2 00:48



    你自己打開個SOSIM APP入面有一頁係MNP申請, 寫得好清楚, 無乜特別

TOP

插咗落電話企圖收台,可能都計啟用,但唔肯定

Birdie 免費試用一個月,用身份證計一世人一次,去 759 或者 ...
justiceice 發表於 2024-8-1 23:12


我提前兩星期SET定先應該都OK?THX

TOP

洗鬼咁麻煩, 買張卡算啦

TO樓主:
9月1日到期, 你買定張激ValueGB, 早3-4日(26,27號到)開卡+實名啟 ...
jk1399 發表於 2024-8-2 04:19


THX 唔用SOSIM有咩推介?我都係見人用跟住用咋,反正我都覺得煩又要過冷河,依家想直接用第二個台算

TOP

THX 唔用SOSIM有咩推介?我都係見人用跟住用咋,反正我都覺得煩又要過冷河,依家想直接用第二個台算 ...
Poissons 發表於 2024-8-2 10:59



    CLUBSIM/ MYSIM

TOP