SYNOLOGY DS1515+ 壞底板 (已+100歐)

SYNOLOGY DS1515+ 塊底板 (已+100歐)

用ATX牛開到機 但用原裝牛開唔到機 ( 已換左幾隻原裝牛都係咁)

有無高手指點下...

本帖最後由 sbg 於 2022-1-15 20:26 編輯
SYNOLOGY DS1515+ 塊底板 (已+100歐)

用ATX牛開到機 但用原裝牛開唔到機 ( 已換左幾隻原裝牛都係咁)

有 ...
sliva 發表於 2022-1-15 20:00


2個方法

第一換個同型號PSU <=睇漏咗話已換左幾隻原裝牛都係咁
第二維修PSU

TOP

本帖最後由 sliva 於 2022-1-17 07:53 編輯

回覆 2# sbg


    唔係,咁係咩PSU問題 我本身想改線 但驚爆炸 笑死

TOP

本帖最後由 kelkmk 於 2022-1-17 07:53 編輯
SYNOLOGY DS1515+ 塊底板 (已+100歐)

用ATX牛開到機 但用原裝牛開唔到機 ( 已換左幾隻原裝牛都係咁)

有 ...
sliva 發表於 2022-1-15 20:00



放心啦你呢一個情況,我試過一模一樣,係壞底板。
我搵另外一部被淘汰嘅機拆隻火牛出嚟,部機完全行得走得,漢科都同我講係話壞底板。我原本諗住同佢講話買一隻火牛自己更換,但係嗰陣時仲喺一個特別保養期入面,佢同我講話更換底板嘅價錢平過買嗰隻火牛(底板唔洗淨係收人工),咁我就畀佢換底板。


基本上跟足曬火牛線顏色嘅話就應該冇問題

TOP

回覆 4# kelkmk


    咁灰 但我用ATX牛又開到機入去 我真係睇唔透 裝拆搞左我好耐都唔知咩原因
買牛都買左幾隻

TOP

回覆  kelkmk


    咁灰 但我用ATX牛又開到機入去 我真係睇唔透 裝拆搞左我好耐都唔知咩原因
買牛都買左 ...
sliva 發表於 2022-1-17 07:53



    我情況係完全著得到,部機行得到,網絡完全冇問題,做到曬所有平時要做嘅嘢,佢都同我講話係底板壞。反正係公司機邊樣嘢平我俾錢整邊樣,同公司講係火牛嗰個價錢,最後換底板平咗,公司都不知幾咁歡迎。

TOP

本帖最後由 testking 於 2022-2-7 22:41 編輯

C hing 有冇試過用萬字夾?我見有其他ching 成功左。

https://www.hkepc.com/forum/view ... =2548063&page=1[/url]

TOP

回覆 7# testking


    我本身係焊左上去了 依家係換番原廠牛就開唔到lol

TOP

我部 918+ 突然陣亡,藍燈閃一陣就自動關機,拆晒 HDD 出黎又開到機,而且用 Synology ASS 又找到部 918+,於是拆開部機係 DC 座飛兩條線出黎量開機電壓正常,插回 HDD 又同樣閃燈跟往關機,但發現火牛在開機前 Drop 低,心諗係唔係火牛 over load 保護電路起作用,於是去淘佬買隻 10A 牛(原裝牛 8A)試試,結果開了幾天正常運作。
唔知道和你的 case 相唔相同?

TOP

TOP